11 maja 2012

Kupą na targi mości panowie, kupą, kupy nikt nie ruszy

Byłem ja ci na targach książki co to się odbywają obecnie w stolycy. Jak jest na targach mówić nie trzeba bo na takich lub innych, czy to jako wystawiający, czy jako oglądający, większość była. Tu towarem jest książka (obecnie wielopostaciowa, bo to i audio i e i papierowe, tekturowe, plastikowe), komiks, gry fabularne i planszowe, żarcie, papier (nie kojarzcie z żarciem, nie toaletowy ale taki na którym można książki drukować), usługi poligraficzne, czytniki e-boków i akcesoria do nich. Można tu jeszcze upolować autografa, jeśli ktoś na takie rzeczy poluje.

Nic więc nadzwyczajnego, choć w niektórych miejscach ślina mi prawie z brody kapała. Ale, że z pustego to i salami nie naleje, mogłem więc tylko sobie popatrzeć i zapamiętać czego na wyprzedażach i kiermaszach taniej książki w przyszłości szukać.

Zrobiłem też nalot na stoisko lubimyczytać.pl, dzięki nim czasem mogę poczytać całkiem nowe nowości.
Choć pewnie teraz mają mnie tak dość, że przez długi czas nie uda mi się wygrać w żadnym konkursie.
 Przypominam lub informuję, że w niedzielę na targach odbędzie się Z półki na półkę, wielka wymiana książków, start o 13, można przynieść maksymalnie trzy książki. I ja tam będę i coś sobie wymienię, bo jakoś mnie strasznie diody w lewym boku uwierają.

Jako, że stoiska są jakie są, książki też już widzieliście, czytnik e-booków za tysiąc sześćset i kilkadziesiąt jeszcze złoty jest pewną ciekawostką, ale nie taką, żeby mu zdjęcia robić, to zastanawiałem się coby tu pstryknąć i w końcu znalazłem, to było to, co warto uwiecznić dla potomnych.




Autorzy tekstu i ilustracji
Mam tylko teraz taką cichą nadzieję, że nie znajdzie się żaden oszołom, który stwierdzi, że zakładanie pieluch dzieciom, to znęcanie się nad nimi i ograniczanie ich artystycznych możliwości.

3 komentarze:

  1. Z tą kupą, to o dupę potłuc te grafiki są.
    Ale notka fajna. Najlepsze to: "bo jakoś mnie strasznie diody w lewym boku uwierają".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to tak trochę Marvinem Z Autostopem przez Galaktykę pojechałem :)

      Usuń
  2. ciekawe co godnego uwagi będzie w Katowicach :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze, to fajnie wiedzieć, że ktoś (poza mną) z tego korzysta.